امور کارکنان و رفاه
در تاریخ: ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
محمد امین ده بزرگی
سمت : مدیر امور کارکنان و رفاه
تلفن : ۳۸۴۳۵۱۵۲ داخلی(۳۱۲)
نمابر:
آدرس ایمیل:
عناوین وظایف و مسئولیتها:
- مطالعه و بررسي مستمر وضعيت حقوق و مزايا ،سيستمهاي پرداخت و مشخص نمودن نارسائيهاياحتمالي و ارائه نقطه نظرات اصلاحي
- جمع آوری قوانین و مقررات اداری و استخدامی و تجزیه و تحلیل آن
- نظارت برتهيه و تدوين آئين نامه ها، دستورالعمل ها ومقررات اجرايي ناظر برفعاليت هايمربوطه
- مشارکت و همکاری در فعالیتهای مربوط به برنامه ریزی نیروی انسانی با واحد مربوطه
- تبیین مراحل انجام کار و تدوین نظام گردش عملیات با هدف بهبود ارائه خدمات به پرسنل و مشتریان
- همکاری و مشارکت در جهت تهیه سیستم اطلاعات کارکنان و ارائه نقطه نظرات اصلاحی
- همکاری در اجرای طرح طبقه بندی و ارزشیابی
- اجرای دستورالعملها و بخشنامه های مربوط به کارکنان و اجرای ضوابط و مقررات
- همکاری در برگزاری آزمون جذب و استخدام تا انجام مراحل جذب و بکارگیری
- نظارت بر بروزرسانی آمار و اطلاعات کارکنان بر طبق سیستم اطلاعات مدیریت
- همکاری در پیاده سازی سیستم اتوماسیون و مکاتبات اداری
- ایجاد سیستم ارزشیابی و عملکرد کارکنان
- همکاری در انجام امور مربوط به مناقصه و مزایده مورد نیاز شرکت با شرکتهای خدماتی
- کنترل و نظارت بر وظایف امور کارکنان و رعایت قوانین و مقررات اداری، انضباطی و ایمنی و بهداشت کارکنان
- حصول اطمینان از رعایت ضوابط و مقررات و اجرای دستورالعمل ها و بخشنامه های مربوط به کارکنان
- پیاده سازی سیستم مربوطه به قراردادهای استخدامی و حقوقی و...
- كنترل و نظارت بر صدور احكام، ترفيعات، انتصابات، مرخصيها، ماموريتها، حقوق و دستمزد، حضور و غياب و تشويقات و غيره
- نظارت بر بروزرسانی آمار و اطلاعات کارکنان بر طبق سیستم اطلاعات مدیریت
- ارائه گزارشات مورد نیاز و همچنین شرکت در جلسات مرتبط با وظایف محول
* امور کارکنان :
- بررسی وضعیت حقوق و مزایای کارکنان و ارائه نظرات اصلاحی
- همکاری در اجرای طرح طبقه بندی و ارزشیابی مشاغل
- اجرای قوانین و مقررات استخدامی در خصوص صدور احکام حقوق و مزایا، تشویقات، مرخصیها، مأموریتها، حضور و غیاب ... و ارزشیابی سالیانه
- انجام فعالیتهای مربوط به عقد قراردادهای استخدامی و حقوقی، صدور احکام انتصاب، ارتقاء، بازنشستگی و... براساس سیستم مکانیزه مورد عمل
- همکاری در ایجاد سیستم مکانیزه اداری و ایجاد بانک اطلاعات و نظارت بر خروجی سیستم
- انجام فعالیتهای مربوط به بروزآوری آمار و اطلاعات کارکنان بر طبق سیستم اطلاعات مدیریت
- بررسی شکایات واصله کارکنان از سیستم پشتیبانی
- نظارت بر تهیه و تنظیم گزارش های کارکنان
- تهيه آمار و گزارش های دوره ای از عملکرد و انجام سایر امور مربوطه برابر قوانین و مقررات
- پاسخ گویی به درخواست ها و پیشنهادات دریافتی از داخل و خارج از شرکت
* بیمه، درمان و رفاه :
- دریافت قرارداد سالیانه بیمه کارکنان
- دریافت لیست اطلاعات مشخصات کل بیمه شدگان
- پیگیری قرارداد با شرکتهای بیمه گر و اجرای دقیق قراردادهای بیمه
- پیگیری پرداخت حق بیمه کارکنان در اسرع وقت
- اجرای نظر خواهی از کارکنان در خصوص خدمات بیمه و رفاهی ارائه شده
- همکاری در تهیه و تنظیم قراردادهای عمر و حادثه و سایر قراردادهای درمانی -خدماتی
- پرداخت حق بیمه کارکنان در اسرع وقت و صدور و تعویض دفترچه های درمانی
- تهیه و پیشنهاد موارد رفاهی و انگیزه ای به منظور افزایش بهره وری کارکنان
- برنامه ریزی جهت ارائه تسهیلاترفاهی و تفریحی موجود در شرکتبه پرسنلبصورت عادلانه
- برنامه ریزی جهت فراهم سازیتسهیلاتو امکانات رفاهی در خور پرسنلموجود در سطح استان
- انعقاد تفاهم نامه ، قرداد و ... با سایر ارگانها جهت دریافت تسهیلات رفاهی و تفریحی
- کنترل و نظارتبر فعالیتهای رفاهی و تفریحی کارکنان
- مطالعه و بررسی قوانین و مقررات مربوط به امور بازنشستگی و انواع نظامهای بازنشستگی
- انجام مراحل مربوط به احراز شرایط بازنشستگی و حقوق وظیفه بگیران
- بررسی و محاسبه حقوق بازنشستگی و وظیفه و صدور احکام و انجام مراحل مربوط به تأئید احکام صادره و انجام مکاتبات مربوط به رفع نقص و ارسال پرونده و مدارک
- بررسی موارد مربوط به قطع و افزایش حقوق بازنشستگی و وظیفه بگیر
- تعیین مدت خدمت مستخدمین از کار افتاده، بازنشسته و مستخدمین شاغل در صورت فوت به منظور برقراری حقوق وظیفه و بازنشسته
- تعیین میزان حقوق بازنشستگی و و ظیفه بر اساس مقرارت
- ارتباط مستمر با سازمان تأمین اجتماعی، شرکت بیمه و سازمانهای مرتبط
-