امور کارکنان و رفاه

محمد امین ده بزرگی

سمت : مدیر امور کارکنان و رفاه

تلفن : ۳۸۴۳۵۱۵۲  داخلی(۳۱۲)

نمابر:

آدرس ایمیل:

عناوین وظایف و مسئولیتها:

  • مطالعه و بررسي مستمر وضعيت حقوق و مزايا ،سيستمهاي پرداخت و مشخص نمودن نارسائيهاياحتمالي و ارائه نقطه نظرات اصلاحي
  • جمع آوری قوانین و مقررات اداری و استخدامی و تجزیه و تحلیل آن
  • نظارت برتهيه و تدوين آئين نامه ها، دستورالعمل ها ومقررات اجرايي ناظر برفعاليت هايمربوطه
  • مشارکت و همکاری در فعالیتهای مربوط به برنامه ریزی نیروی انسانی با واحد مربوطه
  • تبیین مراحل انجام کار و تدوین نظام گردش عملیات با هدف بهبود ارائه خدمات به پرسنل و مشتریان
  • همکاری و مشارکت در جهت تهیه سیستم اطلاعات کارکنان و ارائه نقطه نظرات اصلاحی
  • همکاری در اجرای طرح طبقه بندی و ارزشیابی
  • اجرای دستورالعملها و بخشنامه های مربوط به کارکنان و اجرای ضوابط و مقررات
  • همکاری در برگزاری آزمون جذب و استخدام تا انجام مراحل جذب و بکارگیری
  • نظارت بر بروزرسانی آمار و اطلاعات کارکنان بر طبق سیستم اطلاعات مدیریت
  • همکاری در پیاده سازی سیستم اتوماسیون و مکاتبات اداری
  • ایجاد سیستم ارزشیابی و عملکرد کارکنان
  • همکاری در انجام امور مربوط به مناقصه و مزایده مورد نیاز شرکت با شرکتهای خدماتی
  • کنترل و نظارت بر وظایف امور کارکنان و رعایت قوانین و مقررات اداری، انضباطی و ایمنی و بهداشت کارکنان
  • حصول اطمینان از رعایت ضوابط و مقررات و اجرای دستورالعمل ها و بخشنامه های مربوط به کارکنان
  • پیاده سازی سیستم مربوطه به قراردادهای استخدامی و حقوقی و...
  • كنترل و نظارت بر صدور احكام، ترفيعات، انتصابات، مرخصيها، ماموريتها، حقوق و دستمزد، حضور و غياب و تشويقات و غيره
  • نظارت بر بروزرسانی آمار و اطلاعات کارکنان بر طبق سیستم اطلاعات مدیریت
  • ارائه گزارشات مورد نیاز و همچنین شرکت در جلسات مرتبط با وظایف محول

*  امور کارکنان :

  • بررسی وضعیت حقوق و مزایای کارکنان و ارائه نظرات اصلاحی
  • همکاری در اجرای طرح طبقه بندی و ارزشیابی مشاغل
  • اجرای قوانین و مقررات استخدامی در خصوص صدور احکام حقوق و مزایا، تشویقات، مرخصیها، مأموریتها، حضور و غیاب ... و ارزشیابی سالیانه
  • انجام فعالیتهای مربوط به عقد قراردادهای استخدامی و حقوقی، صدور احکام انتصاب، ارتقاء، بازنشستگی و... براساس سیستم مکانیزه مورد عمل
  • همکاری در ایجاد سیستم مکانیزه اداری و ایجاد بانک اطلاعات و نظارت بر خروجی سیستم
  • انجام فعالیتهای مربوط به بروزآوری آمار و اطلاعات کارکنان بر طبق سیستم اطلاعات مدیریت
  • بررسی شکایات واصله کارکنان از سیستم پشتیبانی
  • نظارت بر تهیه و تنظیم گزارش های کارکنان
  • تهيه آمار و گزارش های دوره ای از عملکرد و انجام سایر امور مربوطه برابر قوانین و مقررات
  • پاسخ گویی به درخواست ها و پیشنهادات دریافتی از داخل و خارج از شرکت

*  بیمه، درمان  و رفاه :

  • دریافت قرارداد سالیانه بیمه کارکنان
  • دریافت لیست اطلاعات مشخصات کل بیمه شدگان
  • پیگیری قرارداد با شرکتهای بیمه گر و اجرای دقیق قراردادهای بیمه
  • پیگیری پرداخت حق بیمه کارکنان در اسرع وقت
  • اجرای نظر خواهی از کارکنان در خصوص خدمات بیمه و رفاهی ارائه شده
  • همکاری در تهیه و تنظیم قراردادهای عمر و حادثه و سایر قراردادهای درمانی -خدماتی
  • پرداخت حق بیمه کارکنان در اسرع وقت و صدور و تعویض دفترچه های درمانی
  • تهیه و پیشنهاد موارد رفاهی و انگیزه ای به منظور افزایش بهره وری کارکنان
  • برنامه ریزی جهت ارائه تسهیلاترفاهی و تفریحی موجود در شرکتبه پرسنلبصورت عادلانه
  • برنامه ریزی جهت فراهم سازیتسهیلاتو امکانات رفاهی در خور پرسنلموجود در سطح استان
  • انعقاد تفاهم نامه ، قرداد و ... با سایر ارگانها جهت دریافت تسهیلات رفاهی و تفریحی
  • کنترل و نظارتبر فعالیتهای رفاهی و تفریحی کارکنان
  • مطالعه و بررسی قوانین و مقررات مربوط به امور بازنشستگی و انواع نظامهای بازنشستگی
  • انجام مراحل مربوط به احراز شرایط بازنشستگی و حقوق وظیفه بگیران
  • بررسی و محاسبه حقوق بازنشستگی و وظیفه و صدور احکام و انجام مراحل مربوط به تأئید احکام صادره و انجام مکاتبات مربوط به رفع نقص و ارسال پرونده و مدارک
  • بررسی موارد مربوط به قطع و افزایش حقوق بازنشستگی و وظیفه بگیر
  • تعیین مدت خدمت مستخدمین از کار افتاده، بازنشسته و مستخدمین شاغل در صورت فوت به منظور برقراری حقوق وظیفه و بازنشسته
  • تعیین میزان حقوق بازنشستگی و و ظیفه بر اساس مقرارت
  • ارتباط مستمر با سازمان تأمین اجتماعی، شرکت بیمه و سازمانهای مرتبط
  •