پورتال شركت آب و فاضلاب استان فارس
Published on پورتال شركت آب و فاضلاب استان فارس (https://abfa-fars.ir)

خانه > Printer-friendly > Printer-friendly > برگزاری کارگاه آموزشی خدمات مشترکین شرکت آبفا فارس با حضور مسئولین مشترکین امور آبفا شهرهای تابعه

برگزاری کارگاه آموزشی خدمات مشترکین شرکت آبفا فارس با حضور مسئولین مشترکین امور آبفا شهرهای تابعه

نوشته شده توسط: مدیر سایت در تاریخ: ۱۳۹۷/۰۴/۱۸

کارگاه خدمات مشترکین شرکت آبفا استان فارس با حضور مدیر عامل، معاونین ، مدیران ستادی ، رئیس و مسئولین مشترکین امورهای آبفا تابعه ی شرکت آبفا فارس برگزار گردید
      به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس ، طی کارگاهی با حضور مهندس محمد علی قلندری مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس، علی اکبر خیاط احسانی معاون خدمات مشترکین و درآمد ، مهندس ملکوتی معاون بهره برداری ، مهندس داریوش قناعت پیشه معاون مالی و پشتیبانی ،‌ مهندس اردوان نیکنام معاون برنامه ریزی و منابع انسانی ، مدیران و کارکنان ستادی معاونت خدمات مشترکین و جمعی از روسا و مسئولین خدمات مشترکین امورهای آبفا تابعه ی شرکت آبفا فارس برگزار شد .
بنابراین گزارش در این کارگاه ابتدا مهندس قلندری مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس طی سخنانی به سیاستهای کلان شرکت های آب و فاضلاب در کشور اشاره و اظهار داشت : بر اساس این سیاستها و اهداف که از مهمترین مولفه های آن تامین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی با کیفیت مناسب می باشد و یک سیستم به هنگام ، فراگیر ، مطمئن و از نظر مالی پایدار را تعریف می کند ،‌ می بایست همه پرسنل خدمات مشترکین در راستای تحقق این اهداف و سیاستها اهتمام کامل بورزند و با همتی مضاعف در جهت ارتقاء بیشتر سطح کیفی خدمات شرکت ها گام بردارند . وی شرکت آبفا را یک بنگاه اقتصادی توصیف و خدمات مشترکین را از مهمترین بخشها و قلب تپنده ی این شرکت عنوان نمود. مهندس قلندری با بیان این مطلب که وظیفه مسئولین مشترکین در شرکت از جمله وظایفی است که از حساسیت ویژه ای برخوردار است افزود : کار شما از آن جهت که در ارتباط  مستقیم با مشترکین و در راستای رسالت خطیر شرکت مبنی بر تامین و توزیع آب شرب جهت مردم شریف استان می باشد از جایگاه ویژه ای برخوردار و بسیار مورد توجه است . بنابراین باید با جدیت خاصی انجام پذیرد. مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس در ادامه به بیان پاره ای از خصوصیات و ویژگیهای مامورین قرائت کنتور و مسئولین مشترکین پرداخت و اصول و سیاست های کلی شرکت آبفا فارس را در این بخش تشریح نمود.وی در پایان به سوال های تعدادی از شرکت کنندگان نیز پاسخ گفت.
این گزارش حاکی است در ادامه ی این کارگاه احسانی معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا استان فارس طی سخنانی ضمن اشاره به اصل مشتری مداری اشاره و اظهار داشت : باید  با حساسیت ویژه ای که در این حوزه وجود دارد به اصل مشتری مداری و ارائه ی خدمات مطلوب به مشترکین توجه ویژه شود. وی خواستار سعه صدر و برخورد مناسب با مشترکین در تمام حوزه ها و تلاش برای ارائه ی خدمات مطلوب تر به آنان در شهرهای استان گردید . معاون خدمات مشترکین شرکت آبفا فارس در ادامه به بحث در خصوص  انتظارات مشتریان پرداخت و اظهار داشت : باید تمام خواسته های اصولی و قانونی مشترکین را پوشش دهیم چرا که هدف ما ارائه ی بهترین خدمات ممکن به آنان است . وی بازدیدهای ماههای اخیر از نحوه ی ارائه ی خدمات مشترکین شهرها را بسیار مثبت ارزیابی و بیان داشت : در جهت تسهیل خدمات به شهروندان توصیه هایی به مسئولین خدمات مشترکین امور و ادارات آبفا تابعه گردیده است که امیدوارم با در نظر گرفتن این توصیه ها خدماتی مطلوب تر به شهروندان ارائه گردد .
احسانی در ادامه ی بیانات خود با ارائه ی راهکارهایی در خصوص اصلاح روشهای خدمات به مشترکین و بحث در خصوص روشهای جایگزین اذعان داشت : باید به سمتی برویم که بتوانیم کیفیت خدمات خود و رضایتمندی مشترکین را ارتقاء دهیم و ما در این گذر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد . وی با تاکید بر افزایش ظرفیتهای ارائه ی خدمات به مشتریان تصریح نمود : باید از پتانسیل های موجود در ادارات برای استاندارد سازی و ارتقاء سطح کیفی خدمات حداکثر استفاده را به عمل آوریم . معاون خدمات مشترکین و در آمد شرکت آبفا فارس در همین خصوص پیشنهاداتی را نیز ارائه نمود .
در گزارش روابط عمومی شرکت آبفا فارس آمده است : در ادامه ی این کارگاه سید جلال موسوی مدیر دفتر خدمات مشترکین ، علیرضا دانش پرور مدیر دفتر نظارت بر درآمد و وصول مطالبات و معصومه جوکار رئیس گروه تعرفه شرکت آبفا فارس نیز طی سخنانی به بحث در خصوص استانداردهای واگذاری و نصب انشعاب و همچنین الگو و روشهای فنی و نوین نصب انشعاب های آب و فاضلاب در شهرهای استان ، امور مربوط به تعرفه ها در کاربری های مختلف و  نیز مسائلی اهم از دفاتر پیشخوان دولت ، خدمات مشترکین ، آیین نامه عملیات ، تعرفه های موجود ، انشعابات ،‌گزارش گیری ها ، تعویض کنتورهای خراب و نحوه ی برخورد با متخلفین پرداختند.

تاریخ خبر: 
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵قبل‌ازظهر
خبر

Source URL (modified on 2018/07/09 - 11:10ب‌ظ): https://abfa-fars.ir/fa/news/%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%A2%D8%A8%D9%81%D8%A7-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%B3%D8%A6%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B1-%D8%A2%D8%A8%D9%81%D8%A7-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C