تقدیر مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس از رهپویان عرصه ی روابط عمومی و ارتباطات
در تاریخ: ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس همزمان با فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی طی سخنانی به تکریم تلاشگران این عرصه پرداخت.
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، علی بوستانی مدیر عامل این شرکت همزمان با فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات طی سخنانی ضمن تبریک به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات ، به تکریم از کارکنان این حوزه و نقش انکار نشدنی و بی بدیل روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمانها و نهادها پرداخت. وی در همین خصوص اظهار داشت: جایگاه روابط عمومی در عصر حاضر که عصر حاکمیت اطلاعات و اطلاع رسانی است جایگاهی والا، برجسته و با ارزش تلقی می شود. در واقع روابط عمومی بهترین ابزار برای انعکاس شرایط و اوضاع یک جامعه و یا یک نهاد محسوب می گردد که برای نیل به توسعه ی پایدار باید مورد توجه ویژه واقع شود. بوستانی در ادامه به تشریح ارتباط رسانه و روابط عمومی ها پرداخت و افزود: از ديرباز و از زماني که رسانه ها و روابط عمومي ها هويت مستقل و حرفه اي خود را پيدا کرده اند، بحث ارتباط روابط عمومي با رسانه ها و متقابلا رسانه ها با روابط عمومي ها بسیار حائز اهمیت بوده است. روابط عمومي ها و رسانه ها، دو بال مهم اطلاع رساني به جامعه هستند که مي توانند با کمک يکديگر به گردش آزاد اطلاعات، کسب وجهه سازمان و اعتماد بیشتر مردم، ياري رسانند. وی افزود: روابط عمومي ها بايد براي ارتباط دائمي و علمي با رسانه ها هميشه پيشقدم باشند، تا بتوانند از پتانسيل هاي موجود در عرصه رسانه ها بهره هاي بيشتري ببرند. تحقق اين مهم يعني استفاده بهتر و بيشتر از توان رسانه هاست که منوط به ايجاد و تعامل منطقي و عملي با رسانه هاست. مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود در حوزه ی روابط عمومی، روابط عمومی را یک هنر برشمرد و اظهار داشت: محتوا ایجاد کردن، مدیریت ارتباطات و کار در این حوزه به طور کلی یک هنر است و کارکنان روابط عمومی هنرمندان این عرصه هستید. وی در همین خصوص افزود: کار در حوزه ی روابط عمومی یک عشق است و کسانی که وارد این عرصه می شوند می بایست علاقمند و عاشق واقعی آن باشند. مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس با اشاره به تفاوت جنس کار در روابط عمومی با سایر حوزه ها گفت: روابط عمومی یکی از سخت ترین حوزه ها و کار در روابط عمومی از حساس ترین فعالیت ها است و پرسنلی پیگیر و تلاشگر را می طلبد که در این راه دارای ایده، خلاقیت و ابتکار نیز باشند.
گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس حاکی است بوستانی در پایان با تأکید بر لزوم توجه مدیران دستگاه ها به بخش روابط عمومی بیان داشت: مدیران باید به این نکته توجه داشته باشند که در واقع تقویت روابط عمومی، تقویت سازمان و دستگاه است و دستاورد و موفقیت حاصل از آن متوجه خود مدیران می شود.