راه اندازی میز خدمت در شرکت آبفا فارس

در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و ایجاد نظم اداری میز خدمت در شرکت آبفا فارس راه اندازی و طی جلسه ای با حضور جمعی از معاونین، مدیران و کارشناسان مرتبط این شرکت وظایف آن مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، در راستای طرح تکریم ارباب رجوع ، پیشگیری از تضییع حقوق شهروندان ، جلوگیری از سرگردانی ارباب رجوع در ساختمان اداره و ایجاد نظام اداری ، ایجاد سیستم اداری پاسخگو کارامد و ... میز خدمت در شرکت آبفا فارس راه اندازی گردید و طی جلسه ای با حضور جمعی از معاونین، مدیران و کارشناسان مرتبط  با وظایف این بخش، برفعالیت مجدانه و دقیق آن تأکید گردید. در این جلسه برلزوم انجام امور مربوط به مراجعین حتی المقدور در همان محل میز خدمت از طریق فرایندهای تجمیع شده، تأکید گردید. همچنین مقرر شد درخواست های مراجعان در دفتر میز خدمت پذیرش و خدمات لازم به انها ارائه گردد و هر گونه نقص مدارک در همان زمان به اطلاع ارباب رجوع رسانده شود.

بنا بر این گزارش، در نشست مذکور بر ایجاد زمینه های انجام الکترونیکی امور مراجعین که منتج به کم شدن مراجعه حضوری و صرفه جویی در هزینه ها می گردد، تأکید شد

حوزه خبر: 
دفتر معاونت مالی و پشتیبانی
تاریخ خبر: 
۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱:۱۵بعدازظهر
خبر