برگزاری کارگاه آموزشی خدمات مشترکین شرکت آبفا فارس با حضور مسئولین مشترکین امور آبفا شهرهای تابعه
در تاریخ: ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
کارگاه خدمات مشترکین شرکت آبفا استان فارس با حضور مدیر عامل، معاونین ، مدیران ستادی ، رئیس و مسئولین مشترکین امورهای آبفا تابعه ی شرکت آبفا فارس برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس ، طی کارگاهی با حضور مهندس محمد علی قلندری مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس، علی اکبر خیاط احسانی معاون خدمات مشترکین و درآمد ، مهندس ملکوتی معاون بهره برداری ، مهندس داریوش قناعت پیشه معاون مالی و پشتیبانی ، مهندس اردوان نیکنام معاون برنامه ریزی و منابع انسانی ، مدیران و کارکنان ستادی معاونت خدمات مشترکین و جمعی از روسا و مسئولین خدمات مشترکین امورهای آبفا تابعه ی شرکت آبفا فارس برگزار شد .
بنابراین گزارش در این کارگاه ابتدا مهندس قلندری مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس طی سخنانی به سیاستهای کلان شرکت های آب و فاضلاب در کشور اشاره و اظهار داشت : بر اساس این سیاستها و اهداف که از مهمترین مولفه های آن تامین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی با کیفیت مناسب می باشد و یک سیستم به هنگام ، فراگیر ، مطمئن و از نظر مالی پایدار را تعریف می کند ، می بایست همه پرسنل خدمات مشترکین در راستای تحقق این اهداف و سیاستها اهتمام کامل بورزند و با همتی مضاعف در جهت ارتقاء بیشتر سطح کیفی خدمات شرکت ها گام بردارند . وی شرکت آبفا را یک بنگاه اقتصادی توصیف و خدمات مشترکین را از مهمترین بخشها و قلب تپنده ی این شرکت عنوان نمود. مهندس قلندری با بیان این مطلب که وظیفه مسئولین مشترکین در شرکت از جمله وظایفی است که از حساسیت ویژه ای برخوردار است افزود : کار شما از آن جهت که در ارتباط مستقیم با مشترکین و در راستای رسالت خطیر شرکت مبنی بر تامین و توزیع آب شرب جهت مردم شریف استان می باشد از جایگاه ویژه ای برخوردار و بسیار مورد توجه است . بنابراین باید با جدیت خاصی انجام پذیرد. مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس در ادامه به بیان پاره ای از خصوصیات و ویژگیهای مامورین قرائت کنتور و مسئولین مشترکین پرداخت و اصول و سیاست های کلی شرکت آبفا فارس را در این بخش تشریح نمود.وی در پایان به سوال های تعدادی از شرکت کنندگان نیز پاسخ گفت.
این گزارش حاکی است در ادامه ی این کارگاه احسانی معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا استان فارس طی سخنانی ضمن اشاره به اصل مشتری مداری اشاره و اظهار داشت : باید با حساسیت ویژه ای که در این حوزه وجود دارد به اصل مشتری مداری و ارائه ی خدمات مطلوب به مشترکین توجه ویژه شود. وی خواستار سعه صدر و برخورد مناسب با مشترکین در تمام حوزه ها و تلاش برای ارائه ی خدمات مطلوب تر به آنان در شهرهای استان گردید . معاون خدمات مشترکین شرکت آبفا فارس در ادامه به بحث در خصوص انتظارات مشتریان پرداخت و اظهار داشت : باید تمام خواسته های اصولی و قانونی مشترکین را پوشش دهیم چرا که هدف ما ارائه ی بهترین خدمات ممکن به آنان است . وی بازدیدهای ماههای اخیر از نحوه ی ارائه ی خدمات مشترکین شهرها را بسیار مثبت ارزیابی و بیان داشت : در جهت تسهیل خدمات به شهروندان توصیه هایی به مسئولین خدمات مشترکین امور و ادارات آبفا تابعه گردیده است که امیدوارم با در نظر گرفتن این توصیه ها خدماتی مطلوب تر به شهروندان ارائه گردد .
احسانی در ادامه ی بیانات خود با ارائه ی راهکارهایی در خصوص اصلاح روشهای خدمات به مشترکین و بحث در خصوص روشهای جایگزین اذعان داشت : باید به سمتی برویم که بتوانیم کیفیت خدمات خود و رضایتمندی مشترکین را ارتقاء دهیم و ما در این گذر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد . وی با تاکید بر افزایش ظرفیتهای ارائه ی خدمات به مشتریان تصریح نمود : باید از پتانسیل های موجود در ادارات برای استاندارد سازی و ارتقاء سطح کیفی خدمات حداکثر استفاده را به عمل آوریم . معاون خدمات مشترکین و در آمد شرکت آبفا فارس در همین خصوص پیشنهاداتی را نیز ارائه نمود .
در گزارش روابط عمومی شرکت آبفا فارس آمده است : در ادامه ی این کارگاه سید جلال موسوی مدیر دفتر خدمات مشترکین ، علیرضا دانش پرور مدیر دفتر نظارت بر درآمد و وصول مطالبات و معصومه جوکار رئیس گروه تعرفه شرکت آبفا فارس نیز طی سخنانی به بحث در خصوص استانداردهای واگذاری و نصب انشعاب و همچنین الگو و روشهای فنی و نوین نصب انشعاب های آب و فاضلاب در شهرهای استان ، امور مربوط به تعرفه ها در کاربری های مختلف و نیز مسائلی اهم از دفاتر پیشخوان دولت ، خدمات مشترکین ، آیین نامه عملیات ، تعرفه های موجود ، انشعابات ،گزارش گیری ها ، تعویض کنتورهای خراب و نحوه ی برخورد با متخلفین پرداختند.